Hoe Brittany La'Vell verliefd werd op maxi rokken.

Ik kwam laatst het prachtig mooie getuigenis van Brittany La'Vell tegen op haar blog.
Ze vertelt het volgende over hoe de Heere God zelf, haar hart veranderde op het gebied van eerbare kleding:

Grappig is dat ik eerder alle onthullende soorten kleding droeg en het goed praatte met, "het is gewoon mode". Op het moment dat ik dichter bij God kwam, begon Hij me persoonlijk er van te overtuigen over de manier waarop ik mezelf presenteerde. 
Ik hield van mode, en nog steeds, maar met de Bijbelse  standaarden hield ik geen rekening mee. Ik leek niet op een nieuwe schepping (2 Korinthe 5: 17). Hoe kan ik verkondigen dat ik een godvruchtige vrouw ben, terwijl ik kleding draag die iets anders zeggen? Dus uiteindelijk heb ik me bevrijd van mijn mini jurkjes, korte truitjes en werd ik verliefd op lange maxi rokken en comfortabele vesten.


Daarom, als iemand in Christus is, is hij een nieuwe schepping:
het oude is voorbijgegaan,
zie, alles is nieuw geworden. 2 Korinthe 5:17

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.